Evelina

Premiär på middag hos Evelina! Så gott, som vanligt :) Och avslutades med Kladdkaka, som vanligt :) Pratet snurrade runt som det brukar göra när vi träffas. Sara berättade om hur hennes pappa har duster med katten Frasse om natten. Haha, silka äventyr. Att en katt måste ha sällskap klockan vå på natten när han ska äta, de visste inte jag...? Teza pratade såklart om stjärtis stjärt och hur symetrisk den är, jag, Evelina och Emelie satt mest brevid och lyssnade. För så fort jag öppnade munnen så kom det mest ett kväckande och alla skrattar. Jo jag tog smäll igår efter allt skriknade på Pubrundan och Mora Träsk, men usch fy, vad skoj det var!!

image51

Kommentarer
Postat av: teza


Ha ha, gjorde jag inte! det va ju ni som frågade om hans rumpa. ska jag va tyst då eller?? tack för en trevlig kväll!

2007-09-06 @ 21:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0