Sovnätter 2010

Förra året skrev jag alla ställen jag sovit på under 2009. Tänkte skriva alla ställen jag sov på 2010 med, tror inte de n blir lika lång dock som förra årets. MEN, kan ju alltid se! =)

1. I min egen fina lägenhet, ofcourse.
2. Jag var hos Madde igen, i Kalmar på madrass.
3. Sov en natt hos föräldrarna på drottninggatan.
4. Ute på Österlen i Evelinas sommarstuga.
5. Hemma hos Evelina
6. Sov i tält med Evelina 4 nätter på 3 olika ställen.
7.TÄLT med Evelina
8.TÄLT i Skummeslövsstrand med Evelina
9. Hemma hos Linn i Göteborg på hennes soffa.
10.Hemma hos Marie
11.I Upplands Väsby i Evelinas morbrors hus.

Känns som jag gillar att umgås med Evelina! Men jag lovar, det gör jag egentligen inte. För hon är elak!!! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0