Ledig dag

Idag tog jag en ledig dag för att hjälpa min morbror Stefan med att städa ur mormors lägenhet. Kom dit strax efter tio och snackade lite med Stefan. Vi gick sedan ut i mormors föråd och efter nästan en timme där ute så kom vi fram till att där var mycket skräp och otroligt lite att spara. Jag tog med mig frön som var väldigt gamla. Kan vara bra att ha i framtiden när allt grönt på jorden har dött. =P Sen gick vi in igen och jag städade lite i badrummet och jag och Stefan satt och snackade en massa minnen. När Stefan sedan avlöste mig från mina plikter, så tänkte jag åka ut till IKEA, för de hade ju premiäör idag. På väg in till stan så ringde jag Ewa och frågade om hon ville hänga med och de ville hon så jag fick sällskap till IKEA. Vi spenderade väll lite mer än två timmar där. Var roligt och jag fick med några saker hem.

Det kännde som en bra dag, både till att kunna hjälpa nmin morbror som varot så duktig och gjort s¨åmycket själv och kunna umgås med Ewa lite och få tänka på andra saker än allt som sker just nu.

En bra dag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0