Begravning och Tack!!

Idag var mormors begravning. Vad kan manmer säga än att det var en begravning som begravningar brukar vara. Lite tårar, och många tankar. Märkte att jag blir nog mest helt blank vid begravningar. Jag är dålig på att dela sådana här djupa känslor med andra. Djupa känslor på alla områden är jag nog dålig på att dela.

Det har vatt två riktigt tuffa veckor sen mormor gick bort, både privat och på jobbet. Men tack vare fyra personer har det gått framåt.

Tack Ewa för IKEA besöket i onsdags. All stress och ångest rann bara av mig. Och tack för en jätte mysig kväll igår, med väldigt god mat. =) Du har fått mig att känna att livet går vidare även utanför jobbet.

Tack mina tre kollegor på jobbet, Catarina, Ingela och Louise som har fått stå ut mig och visat väldigt mycket förståelse! Är faktiskt jätte glad att jobba med er tre. Kunde verkligen inte fått en bättre start på mitt yrkesliv och kommer alltid minnas tiden på slottet med glädje tack vare er! (Den är ju inte slut än på ett tag)

Varför är det ofta i svåra tider folk annars dyker upp? Jag uppskattar verkligen det, men det hade vatt roligare och träffa folk i gladare situationer med ibland. Bara en tanke jag hade. Kram

Kommentarer
Postat av: Carin

Beklagar sorgen Frida! Kram

2010-09-03 @ 23:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0