Peter Jöback!

Igår var jag och mamma och lyssnade/såg på Peter Jöback på konserthuset här i Helsingborg. Det var jätte bra och helt underbart. Vi var ju och såg Peter Jöback för nästan tio år sedan i London i en musikal Withces of Eastwick. Då fick jag det i födelsedags present.

Att få höra Guldet blev till sand live, som är min favoritlåt alla tider var otroligt! Jag blir glad av den låten fasst texten kanske inte är speciellt glad =) Tror det beror på Peters röst som är helt fantastisk i den låten.

Här sjunger Peter Guldet blev till sand. Jag vet, jätte dålig kvalite en Iphone är antagligen ej gjord för att ta bilder när man sitter på rad 20. Önskar jag hade haft med mig min vanliga kamera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0