Lägenheten och Malmö

Nu är det snart ett år sedan jag fick min lägenheten. Eller iallafall reda på att jag fick den! Woho, att flytta ut ifrån föräldrarna var skönt!

I helgen (15-17/10) har jag varit i Malmö hemma hos Evelina. Även Micke hade kommit ner från Nybro och vi hade en rolig helg. Vi spelade lite minigolf, åt god mat, shoppade lite och gick på en inflyttningsfest. Vi åt även brunch på Café Ceder tror jag det heter i söndags. Var hemma relativt tidigt i söndags och däckade direkt. Var en riktigt rolig helg, men så energitömmande då vi var igång konstant typ och när jag väll skulle sova så fanns det vissa störande faktorer. =)) En rolig sak som bara skedde var när Micke satt och läste ur Evelinas sex lexikon medans vi gjorde oss iordning. Många konstiga saker te.x. jag tror det var i Washington (staten) det var olagligt att ha sex med en oskuld. Fråga mig INTE hur de löser det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0