Uppdatering!

Fredagen den 2 juli var jag ute på AfterWork med Cathrine och Veronica. det var riktigt riktigt trevligt. Vi åt gott, snackade en massa och gick en promenad. Även Ewa gjorde oss sällskap en stund. Väldigt trevligt som sagt =)


Solnedgång på gröningen.

På lördagen sen åkte jag till Ven. Där skulle jag möta upp Evelina och Linda och en massa andra folk som redan hade sovit där en natt. Det var ebn urmysig dag med övernattning som innehöll bad, cykling, glass, korvgrillning, brasa, arga engelsmän, fotbolls spel och trevligt sällskap. Kom hem vid två i söndags och då dekade jag! =)


En fin brasa på ven.

I dag har jag vatt hemma en liten stund igår började veckorna på Tornerhjelms för denna sommaren och idag var då andra dagen. Har även idag sett Eclipse, the Twilight Series med Mi och hennes vän Emelie. Det var en bra film och det var iallafall tre tjejer som var helt paralyserade när vi såg Jacob! Så alla var nog TEAM JACOB där! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0