Låt på huvudet och saknad!

Det är jobbigt att få en låt på huvudet, det tro jag inte många motstrider. Idag fick jag en låt på huvudet när jag gick hem från jobbet. Först blev jag irriterad, sen kom jag fram till att detta är ju en bra låt... Sen blev jag irriterad för jag visste inte vilken det var och NU är jag ännu mer irriterad för nu kommer jag inte ens ihåg hur den går... SUCK på mig idag!

Sen fick jag höra av en kollega idag att jag är en positiv person. Det fick mig att tänka och jag tror jag håller med henne... Haha... Nä, men visst är jag ofta negativ inuti mig själv och har inte så höga tankar. Men det är väldigt sällan jag visar detta utåt, så utåt är jag nog en ganska positiv person. Fasst min mage gör skitont och jag bara är trött just nu och jag bara saknar en massa människor, så kämpar jag ändå på typ...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0