Flytten, förkyld och fiskgratäng!

Japp, nu har jag flyttat. men det är långt ifrån klart. Bor fortfarande i vardagsrummet, fasst mitt sovrum är klart. Det finns fortfarande en massa flyttlådor. Ska sörsöka packa upp allt. Men det är inte så lätt då jag har gått och blivit förkyld på allting. Så efter jobb och förkylning så orkas det inte med så mycket mer jobb just nu. Och då skickade ändå mina arbetskamrater hem mig två timmar tidigare idag. Så jag sov och det var behövligt. Nu har jag lite fiskgratäng i ugnen. Fisk på fisk idag, men det bryr jag mig inte om. Jag gillar fisk!!

Och tack Josse för att su ska försöka minska antalet snuskiga hantverkare i vårt avlånga land! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0