Bättre helg

Denna helgen har absolut varit bättre än vad den förra med magsjuka var. Igår, lördag, var jag och mamma på IKEA och Maxi. Jag köpte en del nya saker jag behövde. Bland annat köpte jag en ny matta och en gardinstång. Inga gardiner än dock...=) Men en gardinstång har jag så jag är redo i sovrummet iallafall när jag hittar en gardin. Köket och vardagsrummet är fortfarande kvar att lösa, dock har jag en gammal gardinstång som kanske fungerar i vardagsrummet.

På maxi handlade jag en massa mat så jag klarar mig nog i flera veckor framöver =) Najs... Och eftersom jag handlade med min mor så blev det inget godis och ingen läsk, och det är ju aldrig fel att INTE köpa sådant. Idag blir det lite städ, lite fix och lite Gilmore Girls =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0