Nyårs lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Cyklade 17 mil med Evelina.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade nog ett nyårlöfte och det minns jag inte så höll nog inte det.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
: Ja, Linn fick ju lilla Leon nu i Decemper. Sen fick många distansvänner barn. 
4. Dog någon som stod dig nära?: Ja, mormor
5. Vilka länder besökte du?: Sverige, danmark och de var nog det för i år.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Att få resa lite mer kanske
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Inget som kommer till minne just nu
8. Vad var din största framgång 2010?: Fast tjänst kanske?
9. Största misstaget?: Vet inte
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Förutom mina konstanta förkylningar så nej.
11. Bästa köpet? Band of Brothers
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Hyran antagligen
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?:
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Waka Waka, Dynamite,
15. Är du gladare eller ledsnar nu jämfört med tidigare i år?: Varken eller skulle jag nog säga.
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Mer saker, som konserter och liknande saker.  
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Hehe, ätit lite mindre ibland kanske.
18. Hur tillbringar du Nyår?: I stockholm förhoppnuingsvis med Evelina och Costas som jag än inte träffat.
19. Blev du kär i år?: Inte kär nej, kanske lite förtjust men inte kär.
20. Favoritprogram på TV?: På TV har jag inget direkt, kanske Desperate Housewifes
21. Bästa boken du läste i år?: Haruki Murakami - Kafka på stranden
22. Största musikaliska upptäckten?: Återupptäckt Peter Jöback efter hans konsert
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Minns faktiskt inte... Fyller ju år på söndag så kan jag återkomma?
25. Något du önskade dig men inte fick?: Återkommer som sagt
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?: Ute och åt med familjen som de senase åren. På söndag ska jag fira med Mi och Ewa, annorlunda men trevligt.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: En pojkvän kanske? Men jag får väll skylla mig själv där lite =)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: Mognare än tidigare år. Jeans och bas toppar.
Vilken kändis var du mest sugen på?: Måste bli någon i Band of Brothers och det är typ 10 stycken jag lätt ja där.... =D
30. Vem saknar du?: Alla vänner jag fann i Kalmar, speciellt Tessan!!
31. De bästa nya människorna du träffade? Emelie kanske, eller min kollega Ingela. Har inte träffat så mycket nytt folk detta året.
32. Hur ser det ny året ut?: Ganska ovisst än så länge men det börjar i Sthlm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0