God fortsättning!

Har vatt en helt oki jul. Första julen utan mormor och det var verkligen bara vi fyra i år. Man kännde flera gånger att man borde ringa mormor eller åka till henne och säga GOD JUL. Men det kunde man ju inte! Men vi hade det mysigt och trevligt för det mesta, men min familj är ju som den är. Bestämda viljor och helt olika grund åsikter om julen. Men vissa får helt enkelt bli lite överkörda. Mohahahahahaha!!

Fick inte så många julklappar i år, nog minst av alla faktiskt. Men hade inte önskat mig så mycket så who cares. Fick en Soda streamer och en inom/utom hus termometer som jag önskat mig iallafall och lite extra på det.

På onsdag åker jag till Stockholm för att fira nyår. Hoppas jag får träffa lite folk som det var alldeles för länge sedan sist. Nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0