December månad

Eftersom jag varit så dålig på att uppdatera  denna månaden så lägger jag upp lite bilder på vad jag gjort. Borde bli mitt nyårslöfte att uppdatera bloggen bättre, mest för min egen del.

     
Bakade lussebullar den 28 november, nästan december ju! 15 december gjorde jag, Ewa och Mi mat hemma hos Mi och kollade på bonde söker fru, mycket trevligt. 17-19 december var jag i Malmö och hälsade på Evelina och shoppade julklappar och hade allmänt mysigt och trevligt. 
       
Pysslade ganska mycket i december. När jag kom hem från Evelina den 19:e så kl'dde jag granen och den 21 december bakade jag, Marie och Ewa pepparkakor. Mest jag och Ewa dock, Marie åt mest degen. Igår gjorde jag mina egna Christmas Cookies som de i USA säger. Vet inte egentligen om jag gjorde rätt kakor mördegskakor är det iallafall och de blev jätte goda!

HJag har gjort mer i december, men inget jag tagit bilder på.

 


Kommentarer
Postat av: lizzie

snygga pepparkakor, jhur kan du lyckas få dina så bra?

gämfört med hur mina blev :/

2011-01-04 @ 10:22:25
URL: http://undercoverloverx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0