Party party

Igår var det en riktigt lyckad kväll tycker jag iallafall. Började hemma hos Linda med mig, Eve, Ewa och såklart Linda. Vi åt tacos pratade en massa skit och gjorde oss iordning en helbra tjejkväll helt enkelt! Sen drog vi ut till helsing där vi drack lite drinkar och tequila shots. Hälsade på Dario inne på hotellet och skrattade en hel del. Inte vatt på Helsing innan men det var lite äldre folk där men riktigt roligt ändå. Sen gick vi tilll La Cardinal och dansade hela natten. Hade verkligen as skoj och stannade till stägning klockan fem! Något jag aldrig gjort innan så det känndes hel lyckat verkligen! Var hemma halv sex och då var jag verkligen jätte trött. Vaknade vid halv tio och var inte så farligt bakis =) Idag vid två ska vi äta brunch på tivoli, de ska bli mastigt gott =))


Kommentarer
Postat av: Ewa

jag hade också sjukt kul! längtar tills nästa gång redan!

2009-09-29 @ 07:37:00
URL: http://ewita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0