Söndag!

Söndag idag och en avgörande vecka framför mig. Kommer jag få lägenheten eller ska jag fortsätta leta och vart ska jag då börja leta någonstans? Jag tror jag börjar hos Linda... hehe! =)

Sen ska vi ha en student hos oss denna veckan... hehe... det var ju jag för ett år sedan. Tur att det inte är jag som är handledare för det hade ju vatt något... haha! Istället ska min närmaste kollega som jag har gruppen med vara handledare och det blir roligt. Så blir det en till denna veckan att lägga börden på... Mohahaha... Sen ska jag försöka hinna med att gå till arbetsförmedlingen denna veckan och fråga vad som händer med mig när jag inte har detta vicket kvar? Hur ska jag då få pengar? Jaja... det löser sig förhoppnings vis med... BYE BYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0