Liten lista

Tycker det var alldeles för länge sedan jag hade en lista. Så nu kommer här en till.


Du är kär nu - nej
Du har sårat nån så de börjat gråta - Inte vad jag kan komma ihåg.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja, det har ju hänt
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - ja
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - ja
Du har haft ett förhållande som varade över två år - ja

ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja
Jag har smygit ut utan lov - ja
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - ja, någon gång så har jag nog gjort det.
jag har en hemlighet som ingen vet - Nja, är ju rätt så pratglad. Men nån har jag nog.
Jag har fuskat i ett spel - ja, men de var nog ett tag sedan
Jag har struntat i ett prov - Nej, förutom den gången min morfar dog samma dag. Men då fick jag dispans av min lärare.

DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - japp, har väll hänt ngra gånger
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Iallafall en gång.
Jag kan inte svälja piller  - de kan jag...
Jag har tagit mediciner mot depression - nej
Jag har anorexi och/eller bulimi -   nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - nej
Jag har vaknat gråtande - Kan man gråta i sömnen?
jag har somnat gråtande - ja

DÖDEN
Jag hatar begravningar - ja
Jag har sett någon dö - Ja, men det var inget jag visste v id tillfället.
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Ingen som lyckats iallafall
Någon nära till mig har begått självmord - nej


ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - Ja, men då var jag liten.
Jag har sett en fallande stjärna - Ja
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Ja
Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas - Haha... Glömde pyjamasen undr jeansen en gång på högstadiet när jag försov mig. =)
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Nej
 har sparkat en kille mellan benen - Nej
 har hoppat fallskärm från ett flygplan -  nej,
har lekt sanning eller konsekvens - Japp
druckit en hel liter mjölk på en timme - ja,
har träffat någon från internet i det verkliga livet - ja
du har fångat en snöflinga med tungan - ja
Jag har suttit på ett tak på natten - nej
Jag har aprillat någon - ja
Jag har åkt taxi - ja
Jag har ätit sushi - jaaa!! MUMMA!!!
Jag har åkt snowboard- nej

Kommentarer
Postat av: Johannes Schander

Bra lista!

2009-05-19 @ 06:01:29
URL: http://schander.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0