Dagens kändis möte!

Idag ni har jag varit med om stora äventyr! Jag har nämligen gått en liten sväng på Gert Fylkings och Robert Aschbergs promenad från Lund till Haparanda. Jag gick brevid Herr Robert Aschberg och han är en riktigt rolig filur. Han fick åka ner på stången i Kalmar brandstation och åka ner för stången och det var visst något han hade sett framemot i 57 år.
Det är sprutt i de två gamla gubbarna. Jag och Madde gick långt fram hela den korta bit vi gick med dem och har nog kommit med på både bilder och på film. Får se söndagens program på Kanal 8 för att se om man kom med.

Tog två bilder på dem när vi kom fram på stortorget. Gert i Orange Jacka på första kortet och Aschberg på andra kortet håller på att ta på sig en tröja. Coolt...

  

Kommentarer
Postat av: Veronica

Bor du i kalmar ?:)

2009-03-21 @ 09:49:58
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0