Lista

Jag är ju inte sen på listor så när Soffan skriver och ber folk göra en på hennes blogg så... =D


Är du..

Arrogant: Det tycker jag inte
Osäker: Ibland, när det kommer till vissa saker.

Trött: För det mesta =P

Intressant: att jag är! 

Smart: Ja, jag kan tycka det ibland.

Barnslig: Ibland där med

Liten: Nej

Lätt: Jag är inte svår iallafall

Skoltrött: Ja... men suck... ÅNGEST!!!

Rolig: Det lyckas jag med det också ibland.

Pratglad: oooojaaa...

Frågvis: Ja

Organiserad: Nje

Hälsosam: Jag röker iallafall inte =P

Blyg: Det beror helt på

Attraktiv: Eeeh....

Lätt uttråkad: Nej

Vegetarian: Nej

Besatt: Nej

Pålitlig: Ja.

Filosofisk: Ibland


Har du..

För många vänner: Nej

Förföljelsemani: nej

Tvångstankar: Nej

Färgat håret: J, fasst det var ganska misslyckat

Brutit några ben: Nej, faktiskt ej

Några piercings: Räknas öronen så japp!

Egen dator: Ja då

Gjort bort dig rejält: Har väll hänt

Bra självförtroende: Ibland

Komplex: Har inte vi alla?

Kysst någon: Ja, de har väll hänt

Haft sex: Har väll också hänt någon gång

Tagit nakenbilder: Nej, inte på mig =P

Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej, ej idag... eller den senaste tiden.

Varit kär: Ja, men det var ännu längre sedan...

Blivit kär i någon på nätet: Nej

Dumpat någon: Nej

Stulit någonting: ja, men inget stort

Gjort något olagligt: Nja, vet ej!


Vem..

Saknar du: Ewa, Marie och Linn!

Vill du döda: den myggan som var i min lägenehet inatt och bet mig!

Rörde dig sist: De vet ni nog

Slog du sist: klappa??

Kramade du senast: Min chef på biblioteket, en hejdå kram.

Kysste du senast: Ja...hehe det måste ju vara på lagfesten... hehe

Skrev du till sist: skrev vart?

Sårade dig sist: Ja, de ni!!

Vill du bli galet full med: Evelina hade vatt roligt, hon blir alltid så rolig när hon är full! =)

Gjorde dig riktigt glad senast: Så riktigt riktigt glad så att det spritter i hela kroppen har jag nog inte vatt på länge.

Fick du sms från senast: Anna Petterson i Sthlmo!

Ringde dig senast: Josephine

Ska du gifta dig med: Det får jag se
Får dig att skratta: Det finns en del....

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0