2 veckor...

Då har jag landat i Helsingborg. Ja, landat för jag flög hit från Sthlm i ett jäkla propellerplan, det det va en lite läskig upplevelse!

Veckan i Sthlm har vatt bra, inte lika underbar som NY men detr har vatt roligt att se Tessan på hennes hemmaplan och träffa hennes helt underbara familj. Speciellt lilla Isabella som jag kommer sakna!

NY var galet! Speciellt Times Square! Favorit stället var absolut på en bänk i CentralPark och titta på Baseball. Eller vad säger du Tessan? Favorit byggnaden var absolut Empire State building, vacker! Vi var dock inte uppe i den då det inte var något vidare utsikts väder.

Bara så ni vet så tog jag 712 bilder och de kommer sannolikt dyka upp här några av dem iallafall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0