Pip, pip, pip...??

Låg för lite mer än 2 timmar sedan här i min säng, helt oskyldigt! Helt plötsligt börjat något pipa... jag börjar leta febrilt... Efter en halvtimma då jag fortfarande inte lokaliserat det förbaskade ljudet så börjar jag bli galen och springer efter närmaste hjälp... Vilket såklart blev Josse. Hon va så snäll och kom upp och efter 5 minuter kommer hon med de smarta förslaget att vi ska dra ut strömsladdaena, för att se om det kan va några av de... jag tyckte de verkde knasigt men Josse hade rätt! De va en av de elektriska apparaterna.... Nämligen adaptern till dator, WTF!! Så nu får jag väll åka in och byta den imorgon... Eller köpa ny menar jag typ... YES, mer pengar!!!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Ibland är till oh med jag smart:)

2009-01-27 @ 18:33:00
URL: http://maddams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0