Halsen

Halsen min är inte den bästa just nu. Det gör ont och det känns som en stor klump har fastnat. Kommer antagligen bli ganska förkyld och det har jag absolut ingen lust med. Får åka inom apoteket imorgon och köpa TREO och lite halstabletter. Detta lovet har inte mindre än två personer introducerat mig för Mucoangin. Men jag mår illa av det och då jag läste på bipacksedeln så var en av biverkningarna illamående, så jag tror jag skipar dem. Kör på Strepsils som jag gjort innan...

Nu ska jag sova... För det är det bästa botemedlet mot förkylning, sömn.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Krya på dig!! Hoppas du blir frisk snart!

2009-01-07 @ 09:04:41
URL: http://ewita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0