Kamera

Funderar på att köpa en ny kamera då den jag ahr nu är tre år gammal, håller på att gå sönder och sen är den DÅLIG!! Har några jag funderar på

 1690:- med 10 Megapixlar 3x optisk Zoom (snygg färg och ganska tunn)

1149:- med 8,2 Megapixlar 3x optisk Zoom (billigaste kameran, dock sämst pixlar men bättre än den jag har nu.)

1490:- Med 9,1 Megapixlar 3x optisk Zoom Rosa Läderväska ingår. (Rätt så fin färg, bra med väska på köpet, inte så dyr)

1490:- Med 8 megapixlar 3x optiskZoom (Vill ha en annan färg, men detta är en av favoriterna)

1790:- 13,1 megapixlar 3,6x optisk vidvinkel-zoom (Inte så farligt dyr för den färgen!!! och pixelantalet.)

1890:- 10,1 megapixlar 3x optisk zoom (Vunnit bäst i test, vet inte varför men det måste ju betyda något =))

Som ni ser har jag några att välja på. Kom gärna med hjälp...=)

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag tycker nog den översta eller den som vunnit bäst i test:) Vet inte riktigt varöfr men de känns bäst...Hihi...

2009-02-24 @ 10:12:51
URL: http://maddams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0