Julfest

Imorgon är det julfest med jobbet. Det ska bli riktigt trevligt! Jag stänger kvart i sex och festligheterna börjar klockan sex. Hinner alldeles lagom ner i stan och till lokalen. =)

Sen på torsdag ska vi ha julfest på förskolan med alla barnen och det kommer nog också bli jättebra! =) Jag började göra en gran med barnen idag, blev inte alls som jag tänkt mig, men bra blev den, riktigt bra. Jag släppte lite på den kontoll jag annars har och det blev ju bra. Så kanske ska göra det fler gånger? Hehe...=)

Ska bli skönt på torsdag med när en kollega kommer tillbaka från sin semester. Har saknat hennes alltid glada humör och positiva kommentarer, sen är hon alltid så bra att vädra åsikter med och hon lyssnar alltid. Och imorgon är ju en annan tillbaka efter sin ledighet, det med skoj. Det har annars vatt en knasig vecka med en massa vikarier, väldigt bra vikarier dock. Men det är ju alltid skönt när alla kan rutinerna.

Hoppas ni har det bra! Jag blev klar med mina julklappar idag så nu kan jag koppla av... =)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hihi, brukar spana in här lite ibland men har ännu inte kommenterat så busig som jag är. Var dock tvungen att kommentera nu i förhoppning om att jag kanske var en av dem som du nämnde i inlägget. Isf så värmde det enooormt, samtidigt som man känner ett stygn i hjärtat över hur läget ska behöva vara. Vi ses imorgon iaf! Kram

2009-12-17 @ 22:07:19
URL: http://catttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0