Min mors dotter!!

Jag är min mors dotter... det är logiskt! Det som inte är lika logiskt är hur jag har kunnat bli så dumt lik henne i vissa saker som inte borde gå i ärv. Denna sak är idag... klumpighet med knivar. Min mor brukar skära sig i fingret och jag vet inte hur många gånger under min uppväxt hur hon har suttit i soffan med papper runt handen....

Idag på puben skulle jag skära lime. Jag tror ni alla förstår vad som hände... Nu tog jag av plåstret när jag kom hem. Men det jag kom på efter var att jag inte hade några nya plåster hemma. Så nu sitter jag med toa papper och tejp runt mitt finger. Det roligaste är att jag typ skvätte ner hela inre delen av pubköket med blod. Alltså INTE där dem gör maten. Jag var snabb med att torka bort splattret, men Gustav upptäckte ändå lite blod senare på kvällen... hehe... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0