Göra alla glada?

Jag har något inom mig som vill göra alla till lags. Som nu precis, mamma ringde. Nästa helg kommer visst min storebror och hälsar på, mamma sa att pappa ville att jag skulle komma, han var tillochmed redo att betala tåget hem och tillbaka. Då vill de ju antagligen att jag ska komma. Men jag ska ju till Ljungby nästa helg. Möjligtvis att vi kunde åkt dit om Jamie jobbat i helgen, men ni har hon tagit ledigt och klart vi ska va där och det vill jag. Samtidigt får jag också den känslan att jag kanske borde åka hem om iallafall en stund. Men de är bara för att göra de glada och liiite kanske för att jag saknar dem. MEN jag vet ju att de klarar sig utan mig och kommer ha trevligt ändå, och jag kommer absolut ha de jätte roligt och jag längtar såå massa!

Mitt nästa dilemma med mig själv är det här med festande och hur folk vill att man ska hänga med. Jag vill ju men samtidigt måste jag prioritera mig själv och hur jag mår. Jag vet ju att om jag hade festat idag så hade jag mått dåligt imorgon och kanske längre. Men samtidigt är det så svårt att säga nej när folk vill att man ska komma och jag brukar ju inte vara den svårflörtade, men ibland känner man bara att man inte kan. =)

Äääh.. nu blev jag lite för djup på lördagskvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0