Amazing day!

Det har vatt en helt otrolig bra dag!!! VArt ska man börja...??

Sovmorgon började allt med. Jag rinde lasergame, deklarerade och en bra början. Cyklade till skolan, hamnade i en bra grupp och det känndes nice! Filmade lite och det var roligt. Efter skolan åkte jag hjem till skolan. Vi åkte ut till Varsnäs och gick en riktigt lång runda. Det vr riktigt härligt väder och vi hade en skön och rolig promenad =) Vi såg en massa djur, huggorm, get (eller rådjur) bock som bock =P Sen åker vi till IKEA och jag köper vinglas. En runda inom Lidl och skaffar skinka. SEN åker vi hem till Evelina och ska göra varma mackor. Mitt i allt mack görande ringer min telefon!! Det är en förskola i Höganäs som ringer och vill att JAG!!! ska komma på intervju! Jo tack... Om jag vill... Perfekt avslut på dagen!!! Så på tisdag åker jag till Helsingborg och stannar typ 24 timmar och Josse hänger också på för hon har också en intervju! Duktiga vi är Josse...=)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh tack för tipset med Paint :)

2009-04-28 @ 15:29:21
URL: http://mathildaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0