Stan

Idag blir det stan för 1/4 av slanten, hehe. JAg och Tessan ska gå och shoppa och nu har jag bjudit med Anna också. Tessan vet inte om det, men jag tog mig friheten och jag tror inte Tessan är den som hr något emot det. Tre butiker ingår iallafall i vår shoppingrunda, H&M, Gina och New Yorker!! Wohooo, new yorker. Första gången sen min Köpenhamns dag med Jamie i sommras då jag blev av med miin fiiiiina tröja. Så det blir nice och hoppas verkligen jag hittar något skojigt, som precis den tröjan jag tappade. Denna butiken lär ju dock inte vara lika häftigt som Köpenhamns två vånings. Men men, den ligger iallafall på andra våningen på Baronen.


Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Oj vad är New Yorker för butik eller?

Kläder ifrån NY??



Kram Louise

2008-09-30 @ 15:15:35
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0