Arg!

Nä, nu blir jag arg på försäkringskassan!  Här är motiveringarna.

1.Jag kommer i år sammanlagt tjäna ca 25000. Det är allt det... Då får jag sänkt bostadsbidragbidrag till 800, det är ju skoj. Tur att jag inte hade ett heltidssommarjobb. HAde ju inte ens 50%. Tänk va mycket som hade kunnat ryka då lixom...

2. Folk som bor i villor som är värda 5.5 miljoner kronor, dem ger vi 200.000 kronor om året. Sen att dem är lite kriminella och så, det spelar ingen roll. Och alla barnfamiljer sen! Som man hör om blir återbetalningskyldiga pga ngn töntig detalj, det är dem riktiga bovarna i försäkringskassans ögon.

Kommentarer
Postat av: Jah Hollis

Hårda bud!

Du får väl gå med i Hells Angels.

2008-10-04 @ 12:05:39
URL: http://jahhollis.blogspot.com/
Postat av: leia

ja du är ju inte ensam om att vara förbannad på försäkringskassan....:(



Kram Maja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0