Fy

Nu var det alldeles för länge sedan jag bloggade. Dååligt av mig...=( Men imorgon ska jag antagligen få hem en lånedator från ONOFF. Annars funderar jag på att köpa en ny liten dator. Har ju pengarna...

I torsdags var det jätte roligt på sittningen. Jag blev ganska dragen så fredagen spenderades för det mesta i sängen. Åkte på styrelse kick off hemma hos Jonna och det var mysigt och lugnt.

I går var det riktigt roligt på BODA BORG. Jag var i samma lag som Cecilia och Sara och vi kom sist men vi har nog mest blåmärken =) Vi klarade 9 banor. Laget som kom 3:a 10 och 2orna 13. Dem som vann klarade 16. Så det var inte långt ifrån 3edje plats iallafall. På kvällen var det tema fest. Mådde inte så bra egentligen men åkte dit ändå. Inte så ofta man träffar Ciile och gänget. Jag har en del bilder från helgen men inget ställe att lägga dem på just nu. Vi får se vad som händer...

Idag var det upp någerlunda tidigt för jobb och nu är jag här. Vill egentligen bara soova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0