The weekend!

Helgen har vatt full med roliga aktiviteter. Jag har inte haft en chans att komma till en dator under helgen.

Men allt började i torsdags när jag och Anna åt Thai buffé. Inte mycket som slår det :) Sen va det park häng och kortspelande. Sen gick vi hem till Tessan. Drack Saft, spelade kort och även lite Wii. Sen var det ju Kvastkamps premiär och vi va där i våra fina overaller. Många av lagen hade varit väldigt påhittiga. Sen blev det mat på puben och det var omtyckt då vi inte ätit något på sju timmar =) Sen följde jag med Tessan en runda hem för mer Wii. Sen åkte jag hem för att dimpa i säng vid elva och somnade som en stock gjorde jag.

På fredagen va det till att träffa Anna och Helena halv tio för att kolla på båtrejcet. Jag hejade på Team Dansa med Vargar, men det gick inte så bra för dem :( Istället vann Team America. Klockan två var det dags till att jobba på puben och det var ett härligt tjej gäng som jobbade. Det var jag, Tessan, Sabina, Sofia och Malin. De första timmarna sprang vi mest runt och kollade in på Kåren och städade efter båtrejcet. Sen blev det lite mer drag på puben framåt nio, men d¨å var man trött. Allt rullade på och jag var hemma vid tre på natten.

Sen sov jag till halv tolv på lördagen, det är väldigt ovanligt för mig. Låg kvar i sängen till halv fyra då jag gick upp, gjorde lite mat och duschade. Sen vid kvart över fem cyklade jag ner till stan där jag skulle träffa Anna.P och Kitte för att se spexet. Det var ett bra spex med mycket skrattande. Sen åkte jag hem och somnade vid elva.

Söndagen spenderades för det mesta hemma. Åkte dock en runda till bibblan och Maxi och handlade en massa god mat.

Idag började vi alldeles för tidigt, kvart över åtta. Någerlunda intressant föreläsning och vi fick se en mycket intressant film. Dock var föreläsningen väldigt bra som förberedelse till duggan på torsdag. Har även lite panik över examinationsuppgiften denna delkursen. Men det ska nog gå, ska ju jobba lite med Anna.P

Kommentarer
Postat av: sabina

Ja, heja oss på puben liksom! :)

2008-05-13 @ 23:31:15
URL: http://misshurricane.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0