Pub

Ikväll är det dags att jobba pub! Vet inte riktigt om jag ser fram emot det eller inte...

Sen undrar jag varför allt alltid händer på samma dag. Jag har verkligen haft en lugn vecka men helt plötsligt idag så är det både medlemsmöte och jag ska jobba på puben, dock nästan planerat. Sen ringde Vickan och undrade om jag kunde gå på sexmästarmöte. Men de kunde jag ju inte. Så, helt enkelt, ja! När jag kom hem hade jag fått present från Cosmopolitan osso så jag blev glad. Nu ska jag baravänta en halvtimme innan alla kommer. Men jag har rätt bra utsikt här emellanåt så jag ska inte gnälla =)

Hej och hå!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej fin blogg :)!!
Kolla gärna in min pink ladies jacka om du har lust ;)
Hoppas att du haft en fin dag kram:)

2008-05-22 @ 20:33:07
URL: http://camillajarvas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0