Livet utan dator...

Livet utan dator ja! Jo, det fungerar rätt bra. Fick inte så mycket gjort igår, men idag ska jag försöka istället. Sitter på biblioteket nu och skriver klart det sista på läromedelstjaffset och snart ska jag gå och störa Tessan och Hanna som pluggar till deras tenta på fredag. Vi va och åt på Akkis precis och det var gott. Fasst min biff var lite kompakt.

Vill ändra min header och ska göra det i helgen när jag fått min strömsladd. Om jag inte får min strömsladd till helgen så lär det bli en del gjort, både plus och minus alltså.

Nu måste jag skriva klart det sista, ikväll är det jobb på puben som gäller och imorgon med! Woho...

Kommentarer
Postat av: Teza

Ha ha ha, en kompakt biff? Helt underbart.

2008-03-26 @ 15:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0