Utmanad

Har blivit utmanad av Sara. 5 små frågor som jag ska svara på.

1. Vad gjorde du för tio år sedan? Då var jag 13 och hade precis slutat 6:an. Sommaren innan högstadiet alltså =)
2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag? Ja, tre saker är avverkade, rensa i trädgården, dammsuga och våtmmoppa köket och åka och handla. Sen ska jag till Jonas idag och hämta mina saker.
3. Godis jag gillar? Jag gillar mycket godis. Men inte lakrits... Gillar surt väldigt mycket
4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär? Åka till USA, shoppa, betala av CSN och köpa en fin lägenhet.
5. Städer som jag bott i? Helsingborg och Kalmar =)

Nu ska jag utmana 5 personer: Anna, Mysfabrorn, Joey Poey, Tessan och Emma.

God luck my friends!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhhh vilken scary utmaning, höll ju nästan på att trilla av soffan =) Det var kul att inse att jag knappt kommer ihåg vad jag gjorde för 10 år sen =)

2008-07-02 @ 22:24:36
URL: http://emmzizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0