Lista

Snodde denna av Emma.

1. Jag har insett att min senaste kyss... var den sista efter många.
2. Jag lyssnar på... Tv:n, just nu.
3. Jag pratar... lite för mycket ibland.
4. Jag tycker om... mina vänner.
5. Min bästa vän är... har ingen "bästa" vän.
6. Min första riktiga kyss... var på en buss.
8. Jag avskyr när folk frågar... om saker som inte har med dem att göra
9. Kärleken är... föränderlig.
11. Du gillar att... titta på film och bara ta det lugnt.
12. Jag kommer alltid att... ha lite ångest över något. =)
13. Jag är hemligt förälskad i... ingen för tillfället
14. Sist jag grät var.... i fredags, det var bara en tråkig dag.
15. Min mobiltelefon är... blå.
16. När jag vaknar på morgonen... går jag ner och äter frukost.
17. Innan jag går och lägger mig... tittar jag på Tv.
18. Just nu tänker jag på att.. jag inte har en aning vad som händer idag.
19. Bebisar är... helt underbara.
20. Idag har jag... vaknat och ätit en banan.
21. I kväll ska jag... softa.
22. I morgon kommer jag... att vara ledig.
23. Jag vill verkligen... åka till Kalmar, nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0