Bigbrother varning?

Jag jobbade idag med en tjej. En timme cirka innan jag slutade så ringde en annan tjej som jobbar på samma hotell och som hon jag jobbade med idag gått i samma klass som när de pluggade. Hon i telefonen hade haft vän hemma över helgen och igår hade hon och hennes vän dragit hem vars en kille till hennes lilla lägenhet. Inget hade hänt, utan dem hade bara sovit. Men när hon vaknade på morgonen upptäckte hon att en av killarna stod på hennes soffa och kissade i soffan. Hon skrek till honom att sluta och då vänder han sig om, men slutar inte kissa. Så han kissar över hela soffbordet och golvet. Sen vaknade han till och sprang till toaletten och låste in sig där. Efter en timme låste dem upp dörren utifrån och sa till honom att nu får han städa upp och göra något åt soffan. En timme efter han åkt kom han tillbaka med en ny soffa till henne som han vatt och köpt på IKEA. Så nu står det rn helt ny soffa i hennes lägenhet.

Jag och hon jag jobbade med kunde inte sluta skratta och gästerna kollade nog lite snett på oss. Det var en rolig liten historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0