Sista chansen att bli duktig!

Imorgon är sista chansen att plugga till tenta för på onsdag gäller det! Woho, eller inte =P Nä, jag hoppas bara inte jag blir lika nervös som jag blev inför förra tentan, de va INTE roligt! Men jag klarade den ju så det kanske var något bra :) Känner mig ganska redo och hoppas den inte är alldeles för svår. Imorgon blir det disskussioner för mig och Josse inne i vårt lilla grupprum :) Hoppas hoppas hoppas!

     
          


Dessa fyra böcker är jag inte så förtjust i för tillfället...

Kommentarer
Postat av: Josephine

Haha näe INTE JAG HELLER!

2008-01-14 @ 23:01:44
Postat av: Daniel

Hej!

Jag ser att du hämtar en bokbild direkt från vår webbserver på www.bokrecension.se. Det gäller boken "Samhällsekonomi". Du får gärna göra som du gör, men men länka då tillbaks till källan.

På det sättet hjälper du andra som vill läsa och skriva recensioner.

Mvh Daniel
Bokrecension.se

2008-01-15 @ 13:09:18
URL: http://www.bokrecension.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0