Över

Nu är tentan över och det känns bra att den är över. Sen vet jag inte om resultatet känns lika bra, men man kan ju alltid hoppas =P Sen blev det Sushi med Josse! Lika gott som alltid. Vi njöt båda två och försökte ta vår tid. Men det är svårt att inte bara slänga allt i sig på en gång. Sen blev det Body Shop och jag köpte en parfym. Min hand luktar såå gott nu. Men vet dock inte om det är den parfymen jag köpte =D Sen blev det en sväng på några andra ställen med, bland annat ett linne på H&M.

Ikväll är det Sexmästar möte sen är det puben och mat igen :) Fasst gratis denna gången eftersom vi har jobbarkort. Första gången jag använder ett sådant. Har ju en andel =P Nu ska jag luta mig bak i sängen och drömma om Sushi =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0