Läsa lite!

Tack Micke! Japp, S-festen är den 9 februari inte januari.

Jag har så svårt att i allmänhet vänja mig vid det nya året! Jag skriver fortfarande 07 i anteckningar. Måste verkligen vänja mig vid 08 innan det blir riktigt dumt någon gång.

Annars har jag faktiskt varit lite duktig efter jag kom hem från skolan har läst och börjat skriva på uppgiften som är till på måndag. Ända dagen förutom söndag jag är helt ledig idag  så fick passa på. Ingen nollning menar jag alltså med det. På torsdag är jag ledig men då är det Sushi med Josse och nollning på kvällen.

Nu ska jag vila lite, sen läsa lite till i boken, Matematik från början. Ganska intressant faktiskt...


Kommentarer
Postat av: anna!

duktig du är! jag håller på jag med...duktiga VI är :D

2008-01-22 @ 17:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0