Duktig

Vaknade vid halv tio idag trött som vanligt! Men idag var jag faktiskt väldigt duktig! Tog upp boken som jag ska läsa till på måndag och läste sådär en 60 sidor på en 45 minuter. Nu har jag kollat lite på Miami Inc som är ett väldigt bra program! Vill tatuera mig någon gång, men jag är ju lite rädd för smärta så får jobba mig förbi den delen först :)

Iallafall så är dagen ganska uppbokad. Ska läsa lite till, sedan ska jag åka och handla mat för mitt bostadsbidrag =P Sen vid fyra är det ju förfest i lokalen och sen är det afterski sittning. För mig som aldrig åkt skidor och inte äger ett skidplagg så ska det bli roligt! Tänkte köra halsduk och mössa med ett linne och min overall! Näää, nu måste denna damen gå upp ur sin säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0