Utmaning!! Woho...

Regler
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de fem 8-sakerna.
3. Utmana 8 personer och meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram (just nu):
The wild gourmets
Desperate Housewifes
SOS Gute
Criminal Minds
Vänner
CSI
Svampbob fyrkant
The F-word
 
8 saker jag gjorde igår:
Skrev C-uppsats
Va på banken
Åt Thai buffé
Shoppade scahmpoo och BodyScrub
Lite mer C-uppsatsande
Jobbade på biblioteket
Åkte hem, joinade Josse på ballen
Åt mat och kladdkaka hemma hos Eve

8 favoritrestauranger:
Kama Sushi
Thai Silk
Oasen
Gröna stugan
Studentpuben
Corehouse Ala Carté
Zorbas
Djurängens Pizzeria

8 saker på min önskelista:
En morgonrock
Vännerboxen
Pengar till min NY-resa
Presentkort på väla
Parfym
En lugn jul
Att jag får träffa alla vännerna i HBG.
Ingen c-uppsats ångest!!!!!!

Jag utmanar:
Ewa: ewita.blogg.se
Anna: porsfyr.blogg.se
Joey: maddams.blogg.se
Emma: emmzizz.blogg.se
Emma: misslilstar.blogg.se
Sara: pytte81.blogspot.com
Tessan: tessanssida.blogg.se
Teza: cyklainibusken.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0