Julkalender

Iställer för min dåliga julkalender tycker jag ni kan gå in på SvenskaDagbladets julkalender, den hittar ni här.

Svenska dagbladets julkalender har en speciell plats i mitt hjärta då när jag bodde hemma hos mamma och pappa så klistrade jag och min mamma och ibland min pappa upp denna i tidningsformat och varje dag så letade vi upp dagens lucka i tidningen och klistrade fast. Jag vet inte om de gör detta hemma längre, men sedan jag flyttade till Kalmar så har jag alltid gått in på SvenskaDagbladets hemsida och tittat på den. Så gör ni det med... den är så fin.

Det är alltid Guje Engström som är konstnären och så här ser den ut i år:

Var med och bygg upp adventsstämningen i Gujes adventskalender. Klicka på länken nere till höger för att öppna luckorna.

Kommentarer
Postat av: anna!

nej nej absolut inte reta de som inte pratar så... :) asså det var otroligt. öronen gick nästan av!

2008-12-03 @ 19:50:09
URL: http://porsfyr.blogg.se/
Postat av: rosemarie

Hej! Jag har nämnligen en blogg som handlar om mitt modellande. Vill du också bli modell? Läs då min sida för mer info! Skulle uppskatta om vi kunde prenumerera på varandras bloggar. Vill ha lite nya vännerhär på bloggen :) Kram!

2008-12-04 @ 12:51:57
URL: http://modellinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0