Hemlängtan

Det är nog första gången jag inte stör mig till döds på hunden som bor ovanför mig. Jag ligger här i min säng, inne på favoritbloggen, (roligare kille får man leta efter) och har tårar i ögonen över lyckan att på torsdag får jag åka hem till mitt underbara kära helsingborg och mina underbara, kära föräldrar och syskon och vänner och mormor och ALLT. Jag lovar det kommer komma tårar, som många gånger förr när man rullar från ramlösa station, börjar känna igen sig och åker in på Knutpunkten, eller hur Josse?? Det är den renaste lyckan man kan uppleva... typ...

Tosdag 18.23 kommer jag vara en lycklig skåning i skåne igen... Det har jag inte vatt sen den 18 aug. Har bara vatt en gla skåning i småland med en del av mitt hjärta som saknas!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Exakt 24 timmar senare kommer ytterliggare en glad skåning:)

2008-12-16 @ 09:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0