Lång dag

Har väll vatt hemma ca 20 minuter från denna långa dagen. Så skönt, men den har tatt med sig huvudvärk, as usual. VAr trött och grinig hela förmiddagen. Bibblan gjorde inget bättre, ännu tröttare och ännu mer grinig. Sen vid fyra gick jag till Ekelunds och köpte lite mat så jag skulle bli pigg. Det hjälpt lite och kinkigheten försvann till en del.

Sen va det möte med FUM och inröstning till nya kårstyrelsen. Jag är nöjd med vissa val, mindre nöjd med andra. Men det blir säkert bra. Personen som ska hålla i SU mötena och den som ska vara personal ansvarig är ju in e utsedda än och det är ju dem två jag ska jobba med.

Nu är det Desperate Housewife och sedan sova som gäller. Nanna gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0