Tenta gjord!

Japp, nu har man gjort sin tredje tenta på högskolan, andra som tog över en halvtimme ;) Tog 2 timmar och 58 minuter innan jag lämnade in den. Skrev 7 sidor, fram och bak, alltså 14 A4 sidor sammanlagt. Det var många år sedan jag skrev så mycket senast. Sen var det Sushi med Jose och Tanya. Det var gott. Sen blev det tåget med Tanya och vi har inte pratat på ett tag så det var mycket att ta igen. Samtalet rörde sig mycet runt mat :) Nu sitter jag hos Jonas och är AP trött. Sov typ 4 timmar inatt, så jag har ju väntat på det. Hoppas denna natten blir bättre. Jonas är och handlar och vad får jag se... JAG VILL SOVA!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den tredje, hur länge har du läst en termin? jag har säkert haft 20...

2007-09-27 @ 20:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0