Skojiga saker

Nr.1

skriv ditt namn med lillfingret: frida
skriv ditt namn med armbågen: dfrhuuida
skriv ditt namn med pannan: rt5
skriv ditt namn med foten:  gxiridxzbga
skriv ditt namn med näsan: fridea

Nr.2

(Som ditt förnamn sätter du ditt andra namn och ditt efternamn tar du av din närmaste granne. Som hemstad tar du den stad du senast besökte med buss och din ålder tar du av mamma. Ditt yrke är det din pappa jobbar med och dina intressen sånt som du avskyr att göra eller helt enkelt inte tycker om.)
Du har lika många barn som piercingar ( örhängen räknas). Din hårfärg är samma som tröjan du har på dig och dina ögon har samma färg som byxorna. Musiksmaken är sådant du inte kan lyssna på medan favoritartisten är den vars låt du senast lyssnade på.)

Jag heter då alltså Gunilla Sjöberg  kommer från Höganäs och är 50år. Jag jobbar som tandläkare på en skola och mitt största intresse är att gå runt i foppa tofflor.  Har just nu 2 barn. Både min hårfärg och mina ögon är hudfärgade ;). Jag lyssnar mest på Hard Core Rock N Roll, ni vet sånb musik dem skriker och man inte fattar vad de "sjunger" och min favoritartist är Fall out Boy.

Nr.3

Man ska söka på Google´s bilder och ta den bild som kommer först...

1. Your age on your next birthday

 Seriöst så kom denna först...???

2. Your favourite colour

 

3. Your middle name

 

4. The last meal you ate



5. Your bad habit



6. Your favourite fruit/vegetable



7. Your favourite animal



8. The town you live in



9. The most useful thing in your house

 Skrev dator, men oki!

10. The name of your pet

Har inget husdjur

11. Your most recent purchase



12. Something that makes you happy



13. Your first name



13. Your last name



Nr.4

En liten sak som ni läsare ska göra i kommentarerna... ;)

1. vem är du?
2. är vi kompisar?
3. hur och när träffades vi?
4. tycker du om mej?
5. skulle du hångla med mej?
6. ge mej ett smeknamn och berätta varför du valde det!
7. beskriv mej med ett enda ord.
8. vad var ditt första intryck av mej?
9. om du kunde ge mej vadsomhelst, vad skulle det då vara?
10. hur bra känner du mej?
11. när sågs vi senast?

Kommentarer
Postat av: Ewa

Officiellt så snor jag detta av dig också!!! ;)
1. vem är du?
Ewa, kompis till frida
2. är vi kompisar?
Hoppas det iallafall om du inte ändrat dina åsikter om mig!
3. hur och när träffades vi?
Iskolan.. jag e ju längre än dig ;)
4. tycker du om mej?
Rolig brud med rött hår och kortstubin men blir glad fort!
5. skulle du hångla med mej?
Ehhhh.... (det vet du)
6. ge mej ett smeknamn och berätta varför du valde det!
Fritjoff såklar... det är ju du!!
7. beskriv mej med ett enda ord.
TOKIG
8. vad var ditt första intryck av mej?
Mystisk
9. om du kunde ge mej vadsomhelst, vad skulle det då vara?
en barbiedocka ;)
10. hur bra känner du mej?
Ingen aning
11. när sågs vi senast?
i sommras

2007-09-11 @ 20:08:56
URL: http://millimolli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0