Lördagens fyllehistoria

Idag har jag haft föreläsning mellan 9 och 12, han vi hade var jätte bra och man lyssnade verkligen på honom. Så det var en bra föreläsning, men usch vad trött jag dock var. Somnade ju lite sent igår, skulle bara se klart Efterlyst ju, fasst jag inte sett det på över 5 år. Jaja, det är ju bara jag som får sota.

Sen har jag lite roliga små funderingar på saker som hände i helgen. på kåren träffade jag först på en kille som läser GRUS med mig och jag som jag alltid gör när jag är full gick fram och sa HEJ! Jag vet vem du är! Känner du igen mig? Han bara, Ja, Frida Möller. Jag blev stum och gick lite chockat där ifrån. Hur i tusan visste han vad jag hette med efternamn och allt?? Jag som trodde jag va ganska anonym! Iallafall, det kom jag över. Men nästa chock var ännu värre. Jag träffade två killar som gick klassen under mig på högstadiet. Jag som fortfarande var full gick fram och sa HEJ! Vad roligt att ni är här! Vad gör ni här. Ni kanske inte vet vem jag är? Dem bara, Joooo, du är ju Frida, bla bla bla... Kvällens andra chock! Oki, att folk vet vem jag är som jag går i samma klass som nu. Men att folk från Norrlycke fortfarande vet vad jag heter!! Hallå, jag om någon var ju en anonym mes på den tiden. Trodde jag iallafall... Jag kan ju säga att jag visste vad en av de två killarna hette, men alla visste vad han hette. Den andra hade jag ingen aning om, men kännde absolut igen honom. Det var helgens fylle historia. Kom dock på det först idag så det låg väll i alkoholens dimmor igår.

Sen har jag lite fler fylle historier från i lördags, men de skäms jag mest över...


Kommentarer
Postat av: The City

Ja, det är klart du ska se det! ;)

2007-09-17 @ 18:55:06
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0