God morgon, god morgon!!

Fy, vad dåligt jag har sovit inatt, och det hjälper inte med alla knasiga drömmar jag haft. Kommer ihåg lite av den sista och det var typ att jag fick låna någons bil. Den personen skulle busa lite och la in backen precis innan jag skulle köra iväg sådär backade jag runt och körde ut på gräsmattor och höll på med backen i, sen blev jag sur och slet i ettan, men då tog jag sönder hela växel lådan, och där satt jag och funderade på hur jag skulle kunna skylla på någon annan. Tror jag lyckades lite, men sen vaknade jag. När jag vaknar från såna ändå lite obehagliga drömmar, så tänker jag alltid, tack gode gud att det var en dröm.

Nä, nu blir det biblioteket med Joey och plugg större delen av dagen. Får se hur de går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0