Va f*n!!!!

Idag skulle jag försöka se en film på min DVD, och ni som följer denna bloggen vet hur allt står till, ni andra får helt enkelt uppdatera er neråt! Iallafall så börjar jag sjabbla och hålla på, dra in och ut sladd och blaa! Men sen tog jag ut mitt kort, mest bara för att få igång boxen, utan att den skulle komma igång, så jag skulle hinna trycka på den knappen jag var tvungen att trycka på för att komma ut ur boxen, komplicerat, jag vet!! Iallafall så när jag tagit ut kortet så fungerade boxen igen!! Helt och j*vla hållet med alla kanaler! De kanaler som kortet ska ge mig!!! Hoppas inte det är fel på kortet, men Jonas tror det är fel på mjukvaran i boxen och att den har problem med att läsa kortet! Huum, huum... Tänk om jag har många kanaler då??? Detta måste utforskas! Uppdatering kommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0