Bibblan, IKEA och simning!!

Började dagen med biblioteks besök, klockan 08.30. Var trött, men det blev bra med ngra socker kickar! :) Vid tolv var vi färdiga och jag skulle träffa TEZA efter 5 veckor :D De var jätte roligt att se henne igen, och hon var så fin i sitt hår! Vi åkte till IKEA för den tradionella rundan :) Och tack vare MIG blev det två rundor, men det gillade inte Teza, konstigt :S Jag köpte iallafall två jätte fina godis skålar.


  

Sen cyklade jag hem och hämtade bad kläder för jag skulle simma med Evelina. Ha, vi var i plurret och hittade en lite flörtkula som vi åkte rutshikana med. Ha, de är så roligt att bada med Evelina, seriös och hel flummig på samma gång, excellent!!

Till sist ska jag bara säga att jag är lite besviken på Joey Poey och Are, just as you know =P

Kommentarer
Postat av: Josephine

hahaha, du e för rolig:) Får väl försöka gottgöra dig, kanske på fredag;)

2007-10-16 @ 23:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0