Tävlings bidrag!

Jag ska vara med i en tävling, som Nathalie har på sin blogg, naaatha.blogg.se. Man skulle utifrån en bild av henne hitta smycken till den outfiten.

Här är mina bidrag, ett sílvrigt halsband med svarta platta kulor, tyckte det var jätte fint. Jag tycker att om man har en tröja med så intensiv färg, så kan man ha lite mer diskreta smycken.


                                                                    

www.zylber.com/artikel/8102/

Har också ett armband som passar bra till. Även detta är silvrigt med svarta kulor. Har även genomskinliga pärlor, urläckert!



www.zylber.com/artikel/7020/

Ni kan själv vara med i tävlingen: Gå in på naaatha.blogg.se/ och läs reglerna!

Kommentarer
Postat av: Kim

jag föstår dig.. jag väljer alltid trappen före hisse FY!

2007-11-05 @ 22:46:08
URL: http://girlylicious.blogg.se
Postat av: Natta

tack för bidraget :)

2007-11-07 @ 19:39:01
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0